Spring naar de content

Beeldbellen

In de tijd van het coronavirus bieden we sinds kort de digitale toepassing beeldbellen aan. We zetten dit op twee manieren in:

1. Uw afspraak via beeldbellen
2. Contact met de patiënt via beeldbellen

1. Uw afspraak via beeldbellen

Heeft u een afspraak gepland staan in Bernhoven? Sinds kort bieden een aantal afdelingen beeldbellen aan. Alle bestaande afspraken worden nagelopen en per afspraak wordt bekeken of deze omgezet kan worden in een afspraak via beeldbellen. U wordt door een medewerker van Bernhoven gebeld als uw arts denkt dat uw afspraak via beeldbellen plaats kan vinden.

Om te kunnen beeldbellen, moet u een computer met webcam, tablet of smartphone hebben. U moet ook zelf de app of software kunnen installeren en bedienen om te kunnen beeldbellen. Als u wilt dat een familielid of naaste bij de afspraak met beeldbellen aanwezig is, dan mag dat.

Lees hier hoe het beeldbellen werkt en welke handleidingen wij aanbieden voor het beeldbellen. Heeft u vragen? Neem dan contact op met de betreffende polikliniek waar uw afspraak ingepland is.


2. Contact met de patiënt via beeldbellen

Er geldt een algehele bezoekersstop in Bernhoven. Om toch contact te onderhouden biedt Bernhoven patiënten en hun naasten de mogelijkheid om digitaal contact te maken via beeldbellen. U kunt uw eigen smartphone of tablet gebruiken om beeld te bellen. Heeft de patiënt geen telefoon of tablet, dan kan er toch contact gemaakt worden met behulp van een iPad die beschikbaar is gesteld door Bernhoven.

Lees hier hoe het beeldbellen met een patiënt in zijn werk gaat en welke handleidingen wij aanbieden voor het beeldbellen. Heeft u vragen? Neem dan contact op met het Corona Support Team via het telefoonnummer 0413 – 40 50 60 of coronasupportteam@bernhoven.nl


Vragen?

Mocht u een probleem ondervinden bij het gebruik en/of installatie van WebEx raadpleeg dan het WebEx Helpcentrum. U kunt de verbinding vooraf testen op deze website en er is een Nederlandstalige handleiding beschikbaar met meer informatie over het testen. 

Heeft u behoefte aan persoonlijk contact en ondersteuning? Het patiëntbegeleidingscentrum is op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag tussen 08.30 – 11.30 uur telefonisch bereikbaar op 0413 – 40 28 47; of stuur een mail naar pgo@bernhoven.nl