Spring naar de content

Beeldbellen met een patiënt

Bernhoven biedt patiënten en hun naasten de mogelijkheid om digitaal contact te maken. Uiteraard kunt u uw eigen smartphone of tablet gebruiken. Heeft de patiënt niet de beschikking over een telefoon of tablet, dan kan er toch contact gemaakt worden met behulp van een iPad die beschikbaar gesteld is door Bernhoven. Lees voor gebruik goed de handleiding. Wij geven u hier uitleg over de werkwijze die u als naaste kunt volgen.

Voorafgaand aan het beeldbellen:

  • Een medewerker van Bernhoven neemt contact met u op
  • Hij/zij stemt met u het moment van videobellen af
  • Hij/zij geeft een vergadernummer door, dit nummer heeft u later nodig om contact te maken
  • U installeert ruim voor het contactmoment de juiste app (zie hieronder voor de handleiding)

Op het moment van beeldbellen zorgt u ervoor dat:

  • De installatie van de app is uitgevoerd
  • Het vergadernummer is ingevoerd in de digitale wachtkamer
  • De naam van de patiënt, een tussenstreepje en daarna uw eigen naam ingevuld hebt. Bijvoorbeeld: Jan Jansen – Annie Jansen

Handleidingen voor beeldbellen:


Vragen?

Mocht u een probleem ondervinden bij het gebruik en/of installatie van WebEx raadpleeg dan het WebEx Helpcentrum. U kunt de verbinding vooraf testen op deze website en er is een Nederlandstalige handleiding beschikbaar met meer informatie over het testen. 

Heeft u behoefte aan persoonlijk contact en ondersteuning? Het patiëntbegeleidingscentrum is van maandag tot en met vrijdag van 08.30 – 16.30 uur telefonisch bereikbaar op 0413 – 40 28 47; of stuur een mail naar pgo@bernhoven.nl