Skip to Content
12
juni
2023

Eenvoudig digitaal aanmelden

Vanaf maandag 3 juli melden patiënten zich voor een afspraak in Bernhoven digitaal aan. Dit kan vanuit huis drie dagen voorafgaand aan de afspraak via hun persoonlijke aanmeldpagina. Patiënten ontvangen via een sms of email een link waarop ze zich voor de afspraak kunnen aanmelden. Is het telefoonnummer of emailadres van de patiënt bij Bernhoven niet bekend? Dan meldt de patiënt zich aan met een geldig ID-bewijs in de centrale hal van Bernhoven via de nieuwe aanmeldzuilen.

Met het nieuwe systeem gaat het aanmelden sneller en hoeven patiënten niet meer in de rij te staan voor de balie. Ook heeft de patiënt een duidelijk overzicht van alle afspraken die op die dag plaatsvinden.

Dagticket

Voor het aanmelden bij de aanmeldzuil is alleen een geldig legitimatiebewijs (paspoort, Nederlands rijbewijs of ID-kaart) nodig. Zodra patiënten dit legitimatiebewijs scannen, toont de zuil de persoonlijke gegevens. Na controle van deze persoonlijke gegevens print de aanmeldzuil een dagticket. Hierop staat de tijd van de afspraak en het routenummer.

Met dit dagticket gaan patiënten naar de poli waar de afspraak plaatsvindt. Zij melden zich voor de afspraak nog een keer aan, door de QR-code op het afspraakticket te scannen bij de aanmeldzuil van de poli. Zo weet de zorgverlener van Bernhoven dat de patiënt in de wachtkamer is.

Bij onduidelijkheden zijn de vrijwilligers van Bernhoven aanwezig om patiënten verder te helpen. Zij zijn altijd in de buurt van een aanmeldzuil. Kijk voor meer informatie op: Afspraak in Bernhoven? Meld je aan met jouw QR-code

Deze pagina delen op