Skip to Content
26
juni
2026

Het KNMI heeft vanwege de aanhoudende hitte code rood afgegeven.

Ook tijdens deze warme dagen gaat de zorg in Bernhoven gewoon door. Alle afspraken, operaties en behandelingen vinden plaats zoals gepland.

Wel vragen wij je om goed na te denken of het voor jou verantwoord is om naar je afspraak te komen. De hitte kan impact hebben op je gezondheid, vooral als je kwetsbaar bent.

Kom je naar het ziekenhuis? Bereid je bezoek dan goed voor:
- Neem voldoende water mee.
- Drink genoeg, ook als je geen dorst hebt.
- Draag luchtige kleding en bescherm jezelf tegen de zon.

We doen er in het ziekenhuis alles aan om de temperatuur zo aangenaam mogelijk te houden voor onze patiënten, hun naasten en onze medewerkers.

Lukt het door de hitte niet om naar je afspraak te komen of twijfel je? Neem dan contact op met de polikliniek waar je een afspraak hebt. Samen kijken we naar een passende oplossing.
Zorg goed voor jezelf én voor elkaar. 

Deze pagina delen op